Informatie Veteranengroep

TTV-Alexandria kent naast jeugd- en seniorleden ook veteranenleden. Deze veteranengroep bestaat uit seniorleden van 55 jaar of ouder, die ervoor hebben gekozen om zich aan te sluiten bij deze hechte spelersgroep. Zij kunnen echter, als ze dat wensen, ook tevens blijven meedoen met de seniorentrainingen en uitkomen in competitieverband.

De veteranen hebben vooral het sociale aspect hoog in het vaandel staan en hebben daarbij oog voor elkaars lief en leed. Men viert samen een verjaardag, maar toont ook belangstelling voor een zieke medespeler.

De veteranengroep speelt op dinsdag en donderdag van 12:30 tot 15:00 uur en op zaterdag van 09:30 tot 12:00 uur. Daarnaast kan er dus ook op de overige tijden dat ons clubgebouw Matchpoint open is, vrijgespeeld worden.

De speelsterkte van de veteranenleden kan sterk verschillen, maar men tracht toch zonder voorwaarden als leeftijd, sekse en spelniveau met elkaar te "enkelen" of te "dubbelen" en tussendoor, onder het genot van een kopje koffie of een andere consumptie, even lekker bij te kletsen.

Er worden verder verschillende interne en externe toernooien georganiseerd waaraan veteranen kunnen meedoen en wat ook gestimuleerd wordt!

Er is een lief- en leedpot waarvoor van tijd tot tijd een bijdrage zal worden gevraagd.

Bent u 55 jaar of ouder en hebt u belangstelling voor deze groep, neem dan contact op met de veteranencommissie of liever kom gewoon even langs op de genoemde openingstijden.