Vacaturebank

Zin om ons ergens mee te helpen? Hieronder kun je een overzicht vinden van openstaande functies binnen onze vereniging.
Als je interesse hebt kun je een mailtje sturen naar info@ttv-a66.nl

Vacaturebank TTV Alexandria ‘66

Team coach jeugd teams

Aantal uur per week

Het begeleiden van jeugdteams tijdens hun wedstrijden

Doorlopen van een interne training

In overleg, op zaterdagochtend als teams thuis spelen (max 5x per seizoen)

Medewerker Bar-opvangpoule

Aantal uur per week

Bereid zijn om naast de verplichte bardiensten, extra bardiensten te vervullen als ingedeelde leden verhinderd zijn. Zij kunnen bij inzet aanspraak maken op €50,00 per bardienst. Dit kunnen ook niet-leden zijn. Deelnemers aan de baropvangpoule worden indien nodig opgeroepen door de barcommissie, zij kunnen zich niet zelf tegen betaling inroosteren.

-Leeftijd 18 jaar of ouder

-In bezit van een IVA-certificaat

-“Last minute” oproepbaar zijn

Naar eigen beschikbaarheid

NTTB Scheidsrechters

Aantal uur per week

Leden van onze vereniging kunnen op onze kosten het diploma scheidsrechter 3 (SR3) halen met als doel inzetbaar te zijn bij thuiswedstrijden van ons eerste divisieteam.

Het diploma scheidsrechter 3 (SR3)

In overleg, max 5 keer per seizoen, op zaterdag middag

Leden Activiteitencommissie

Aantal uur per week

Zet je in om naast het tafeltennis ook andere activiteiten te organiseren. Denk daarbij aan feestavonden, klaverjas- of pokeravonden, bingoavonden of een darttoernooi.

Afhankelijk van activiteiten

Leden Jeugdcommissie

Aantal uur per week

Wie helpt onze voorzitter van de jeugdcommissie om leuke dingen te organiseren? We zoeken hiervoor zowel jeugdleden als ouders van onze jeugd.

Afhankelijk van activiteiten

Leden toernooicommissie

Aantal uur per week

Leden die bereid zijn om A’66 toernooien te organiseren, zowel interne als open toernooien. Taken bestaan uit:

-Vaststellen soort toernooi, zoals clubkampioenschappen, all-in toernooi en/of open toernooi.

-Vastleggen geschikte data

-Inschrijvingen verzamelen

-Indeling van de poules maken

-Vrijwilligers zoeken om te helpen

-Aanschaf prijzen verzorgen

Enthousiasme om zaken voor elkaar te krijgen

Regelmatig overleggen over de voortgang

Klaverjasbegeleider(s)

Aantal uur per week

Iemand met feeling voor het klaverjassen en die bereid is om te zorgen dat ons clubgebouw op tijd open is, zorgt dat de koffie klaar staat en er na afloop correct wordt afgesloten.

Klaverjasliefhebber die bereid is ook iets extra’s te doen

Eenmaal per maand

Facilitair manager

Aantal uur per week

We zoeken iemand die de diverse facilitaire zaken wil runnen, zoals het beheer van alles op het gebied van de schoonmaak van ons clubgebouw en wellicht ook de inkoop van bar- en keuken op zich kan nemen.

Ervaring op het gebied van facilitaire zaken is een pré

Tussen 2 a 3 uur per week

Leden vrijwilligerscommissie

We zoeken leden die andere leden kunnen en willen aansporen om zich op diverse gebieden in te zetten voor onze vereniging.

Enthousiasme om zaken voor elkaar te krijgen

Op zelf te bepalen tijden

Hulp bij het schoonhouden van MatchPoint

We zoeken leden die willen helpen om onze mooie accommodatie schoon en netjes te houden.

Enthousiasme om van tijd tot tijd de schoonmaak aan te pakken waar onze vaste werkster geen tijd voor heeft

Eens per 3 maanden samen bijvoorbeeld de kleedkamers en de keuken(s) eens goed onder handen te nemen. Ook op eigen initiaties iets te doen wordt zeer gewaardeerd